středa 25. září 2019

Začátek nového



Mám kamarádku, náš vztah začal jako milenecký a po čase jsou z nás kamarádi. Je to ta samá žena, o které jsem se ve svém blogu již nejméně dvakrát zmínil. Kamarádka se rozešla s přítelem, předtím "3cm bulka" v děloze a do toho "přechod". Ideální kombinace - hormonální nerovnováha rozhozená navíc chemickými hormony, rozchod… Takže chodící "plačka" :-)
Pomalinku ji učím, aby se milovala a přijala, taková jaká je. "Bulka" informovala o tom, že život, který žije, není "dobrý" a že by tělo/duše chtělo velkou změnu. Jinak se stane "neštěstí".

Před týdnem volám Janě, aby ji "prolustrovala" z pohledu numerologie. A na co přišla? Konstelace planet, (nevím kterých) je jí hodně nakloněna a je na začátku přeměny. Když jsem jí to sdělil, byla trochu v šoku a její reakce byla pochopitelná - "já nic takového nechci, nechci změnu!". Mnoho lidí se bojí změny a raději se "utopí" ve "srabu" než by udělali krok do neznáma. Ale neměla na výběr, oznámil jsem jí, že má "smůlu" :-), že cesty zpět již není :-) V neděli ještě jednou společně voláme  Janě a ta opět potvrdila svá slova a více to rozebrala. Kamarádka to již přijala a "smířila" se s tím.
Večer spolu ležíme v posteli (byli jsme v divadle) a já jí posílám Lásku, Boží Lásku. A v tom se probudím, mám strach, ale nebojím se. Vnímám, jak něco chce kamarádce "ublížit". Pochopil jsem, že si jí "TO" chce vzít "zpět", nechce, aby se změnila. Otočím se k ní zády, abych ji chránil, povídám "TOMU", že ji nedám a budu jí chránit. "Naplňuji" pokoj Láskou, posílám sobě, jí, ale i "TOMU" Lásku a prosím Boha o pomoc. Nebojím se, ochraňuji. Vím, že jsem silný, ona je slabá a potřebuje ochraňovat.
Uvědomil jsem si, že duše, která "přežívá" je pro tu "druhou stranu" ideální a "neškodná", zatímco duše, která se mění, rozvíjí se, probouzí, je "nebezpečná" a proto, dokud má málo energie bránit se, jí "TO" snaží stáhnout zpět.

Nebojme se a postavte se proti "TOMU", řekněte NE a pošlete na "TO" Lásku. Láska je mocná, Láska je čistá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Opravdu to chceš napsat? :-)