pátek 20. září 2019

Teď, právě teď, jsem dostal další důkaz ….




Teď, právě teď, jsem dostal další důkaz Boží Lásky, a že to vše „funguje“. Přišel za mnou starší syn, a že by chtěl, jako každý večer, podrbat záda. Drbám psy i děti, všichni to mají rádi :-) Nejdříve ho lehce hladím či spíše šimrám po zádech a pozoruji, jak se mu staví chloupky. Poté přiložím dlaně na záda a prosím Boha o jeho energii a Lásku pro Jiříčka. Po chvilce se ptám syna, zda něco cítí a on, že horko z dlaní. Povídám mu, že je to od Boha pro něho a on, zda bych místo horka uměl i chlad. Napadlo mě požádat Boha o „ukončení/ pozastavení“ a tak řeknu „konec“ nebo „off“, už si to nepamatuji a Jiříček okamžitě hlásí, že cítí chlad. Poté řeknu „zapnout“ a on okamžitě hlásí, že cítí teplo. Bylo to rychlejší, než to vyslovit, stačila myšlenka a hned se to „zapnulo“ na plný výkon.
Dnes jsem dostal krásné dva důkazy. První, o kterém už vím delší dobu je ten, že mohu posílat Božskou energii – Lásku. Tento dar jsem měl již před mnoha léty a přišel o něho, viz blog „Jak to začalo“.  Schopnost se mi navrátila nedávno, je tomu rok, dva. Nedávno jsem pomohl kamarádce se zbavit „3cm bulky“ v děloze, pomáhám příteli s prostatou, který hned druhý den hlásil zlepšení (možná to byl placebo efekt, čas ukáže) a pár dalších….
Druhý důkaz je síla myšlenky – prosím o energii/Lásku a hned jí mám a dávám. Prosím o ukončení/pozastavení a energie přestane „téct“. Druhý důkaz je mnohem větší, než na první pohled vypadá. Je to důkaz toho, jakou má myšlenka/slovo sílu. Proto pozor na to, co si myslíte, co říkáte a co si přejete. Nemusíte to ani vyslovit nahlas a myšlenka se dá hned do pohybu a koná!!! Proto milujte a přestaňte nenávidět!

S Láskou váš Tonda :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Opravdu to chceš napsat? :-)