pondělí 13. prosince 2021

Dva roky...

 

Když k nám "přišel" nezvaný host Covid, na konci zimy a začátku jara 2020, tak mi přišla myšlenka "dva roky". Nevím, co to má znamenat a co přijde. Myšlenky, ke mně chodí samy a teprve, když nastane jejich čas, tak zjistím, k čemu mě jsou a co tím mysleli. A to stejně je s "dva roky". Bylo to v období, kdy nikdo nevěděl, co Covid je zač a proč tu je? I já, jsem měl obavy z neznáma, z toho, co to přinese a jaké to bude mít následky. Média nás informovala o počtech nemocných, plných nemocnicích v Itálii, či stovkách mrtvých. I já měl obavy, ale ne takové ty velké, kdy se člověk bojí na někoho podívat, abych to náhodou nechytil. Byla to přirozená reakce, na neznámé. 
Teprve čas nám ukázal, co je Covid zač, proč tu je, co s ním zamýšlí a jak na něho koukat.
Když přišla informace "dva roky', říkal jsem si, že je to dlouhá doba a náhle koukám, že chybí, už je pár měsíců. Máme polovinu prosince, roku 2021. To znamená, ještě cca tři měsíce a poznám, co "dva roky" znamenají. Možná konec Covidu? Možná přiznání pravdy o Covidu? Možná můj "přechod" do 5. dimenze, o které se mnozí zmiňují. Přiznám se, že bych rád již poznal, co to je, a hlavně jak se žije v 5. dimenzi. Byť na začátku jsem chtěl zůstat ve 3. a být nápomocen v "probouzení" a i "probudivší se" lidem. Ale teď se těším na 5. dimenzi, kde budeme společně žít a budovat naši společnost v Lásce. Neříkám, že teď a tady je špatně, je zde krásně a já jsem šťastný, že zde v této krásné době jsem. V době, kde je mnoho dějů a prostorů, pro naše činy. Je zde mnoho krásného a Láskyplného. Je zde možnost tvoří, žít a prožívat.
Ale, už jsem "unavený“ a rád bych si" užíval" nového života v nové dimenzi. Možná přechod, bude můj "odchod". Odchod, kde zde nechám staré tělo a přejdu do nového těla v jiné realitě. Pro někoho zemřu, pro někoho pouze přejdu.
No, uvidíme, co na jaře mě čeká. Vždy slova, která ke mně přišla, byla k mému prospěchu. Tak i teď se těším, až poznám, jejich význam. 


26. února 2022

A je to tady. Covid "končí" a Rusko zaútočilo na Ukrajinu. Hezké, jsem zvědavý, jak to bude vše pokračovat. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Opravdu to chceš napsat? :-)