neděle 27. května 2018

Pozdrav dne




Mnoho, ano, mnoho, možná 20 let, možná více či méně let, ale to je jedno, zdravím den. Ano, zdravím den, prostě ráno když vstanu, udělám ranní očistu a přesunu se do kuchyně, kde se napiji čisté vody a po/zdravím den. No, abych se přiznal, občas na to zapomenu, občas si na to vzpomenu až v autě při cestě do města. Ale to je jedno. Nedělám to z povinnosti, ale protože chci. Chci pozdravit, chci poděkovat a chci říci, že jsem šťastný.




Dobré jitro a krásný den,
přeji sobě, Tobě, pane Bože, všem a všemu,
nechť dnešní den je krásný a šťastný,
nechť lidé se mají rádi, jsou na sebe slušní a ohleduplní.

Jsem šťastný a zdravý,
bohatý a úspěšný,
umím uživit svou rodina a celá rodina se máme rádi,
milujeme se a respektujeme.

Děkuji Ti, pane Bože, za to, že jsem šťastný, děkuji Ti za vše,
děkuji, za to že jsi.
Děkuji všem a všemu.
Děkuji sobě.
Děkuji nám.



Je to malé, ale je to mé a vystihuje to vše, co cítím. Tuto modlitbu jsem si sám vytvořil, už ani nevím jak a kdy. Prostě tu je se mnou a je mou součástí.

Je zajímavé, když ji odříkám od srdce, tak se mi v životě více daří. Jako by to bylo kouzelné slovo, formule, co ti otevře dveře s pokladem. Jsem živnostník a vidím to na práci.

Bylo by hezké, aby každý z nás měl svou modlitbu, říkanku, která nám připomene to, co bychom chtěli. Ano, svou a ne tu mou, nevadí mi, že ji bude někdo používat, ale tato je pro mě a mé přání. Každý má svá originální přání a tak by si měl "složit" tu svojí modlitbičku :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Opravdu to chceš napsat? :-)